سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

ملاقات مردمی مدیرکل شیلات استان مازندران امروز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ انجام شد

تاریخ: 13:51:14 1402/01/08 بازدید: 156
ملاقات مردمی مدیرکل شیلات استان مازندران امروز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ انجام شد

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل شیلات مازندران ، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در این دیدارهای مردمی که امروز سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد، ضمن شنیدن مسائل و مشکلات شهروندان، دستورات لازم در خصوص به نتیجه رساندن موارد مطروحه را صادر کرد.

ملاقات عمومی مردم و بهره برداران شیلاتی با مدیرکل شیلات مازندران باهدف استمرار تعامل مردم و دولت، کاهش بروکراسی اداری و تسهیل در رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات هم استانی‌های محترم برگزار می‌گردد.

مدیرکل شیلات مازندران در حاشیه این دیدارها گفت: دیدار و گفت‌ وگوی چهره به چهره با مردم از سیاست‌های اصلی و ابلاغی دولت مردمی و انقلابی به مدیران و مسئولان است که سعی می‌کنیم در اعلاترین حد ممکن این سیاست را در راستای خدمت صادقانه جامه عمل بپوشانیم.

کریم زاده ضمن تأکید بر دیدارهای هفتگی چهره به چهره با مردم خاطرنشان کرد: این دیدارها می‌تواند موجب تسهیل دسترسی شهروندان به مسئولان، خدمات‌رسانی و پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی شود .


گفتنی است با توجه به بروز احتمالی جلسات و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان جهت هماهنگی ملاقات با مدیرکل، شایسته است در خصوص تعیین وقت ملاقات، (روزهای دوشنبه) از طریق تماس با دفتر مدیریت به شماره ۳۵۲۸۹۴۰۰ هماهنگی لازم انجام پذیرد

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار