سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 31 فروردین 1403

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سلیمانی در شیلات مازندران

تاریخ: 08:55:27 1402/02/16 بازدید: 266
برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سلیمانی در شیلات مازندران

مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در نمازخانه اداره کل شیلات مازندران درشهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور مدیرکل ، معاونین و کارکنان این اداره کل ، همکاران یگان حفاظت منابع و نیز کارکنان مدیریت امور ماهیان خاویاری برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا پور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران طی سخنانی در این مراسم گفت: .
آیت الله سلیمانی یک خطیب توانمند و سخنور قوی بود و بسیاری از مردم، تحصیل کرده‌ها و دانشگاهیان تحت تأثیر صحبت‌های‌ ایشان قرار می‌گرفتند.

وی با اشاره به روحیه مردمداری آیت الله سلیمانی تصریح کرد: آیت‌الله سلیمانی ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم داشت و ارباب رجوع براحتی به‌ایشان دسترسی داشتند و مشکلات خود را با او در میان می گذاشتند و همیشه با ارباب رجوع اخلاق نیکو داشتند. وی نماد عاقبت بخیری بود.
 
رضا پور به نقش مازندرانیها در ادوار مختلف تاریخ کشور و مکتب اسلام پرداخت و تاریخ استان را دارای تاریخ عمیق دانست و افزود:
هیچ دوره ای را مازندران بدون مجاهدت و شهادت سپری نکرد، افراد بزرگی از استان  به مانند شیخ فضل الله نوری، آیت الله حسن زاده آملی در تاریخ نقش آفرینی نمودند و میراث بزرگ ما بودند، آیت الله سلیمانی هم همین منزلت را داشتند.
جایگاه استان را باید با توجه به فرهنگ آن ارتقاء داد ، علم و فقاهت و اجتماع نخبگان در استان بسیار رفیع و دارای جایگاه والا است .

مقام و منزلت و ترویج اندیشه‌های بزرگان استان ازجمله آیت الله سلیمانی ، شهدای استانی خان طومان ( شهدای مدافع حرم ) و مجاهدت آنان را باید پاس بداریم

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار