سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 1 خرداد 1403

مدیرکل شیلات مازندران : واحدهای حراست نقش مهمی در حفظ سلامت و دستیابی به اهداف سازمانی دارند.

تاریخ: 10:56:11 1402/02/20 بازدید: 261
مدیرکل شیلات مازندران : واحدهای حراست نقش مهمی در حفظ سلامت و دستیابی به اهداف سازمانی دارند.

به گزارش روابط عمومي شیلات مازندران،  گردهمایی یک روزه مسئولان  واحدهای حراست ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی مازندران ، صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات شهید سپهبد سلیمانی اداره کل شیلات مازندران در بابلسر برگزار شد.

دراین نشست قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران به رسم میزبانی گزارشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی استان بیان نمودند و درخصوص عملکرد شیلات استان درسال گذشته گفت: شیلات مازندران با تولید حدود  ۱۱۵ هزارتن انواع آبزیان عملکرد خوبی در تامین بخشی از پروتئین‌ جامعه و امنیت غذایی داشته که  همه اینها مرهون برنامه ریزی ، کار کارشناسانه و همت بهره برداران شیلاتی است.

وی درادامه کسب رتبه اول ارائه تسهیلات خرید نهاده ها( شیلات کارت)، تحقق بیش از ۱۲۰ درصدی تعهد اشتغال ( ۱۵۰۲ ) نفر ، تولید حدود  ۱۱۵ هزار انواع آبزیان را مهمترین عملکرد شیلات استان دردولت سیزدهم درسال گذشته برشمرد و در خصوص اهمیت نقش واحد حراست در صیانت از دستاوردها گفت : یکی از بازوهای هرسازمان،  تشکل و اداره واحد حراست می باشد که از جمله نقش های اساسی آن بحث صیانت و پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی است.

کریم زاده افزود: واحد حراست در هر دستگاه و سازمان در ایجاد محیطی امن و سالم برای فعالیت نقش تعیین کننده دارد که با شناخت تهدیدهای درونی و جلوگیری از نفوذ آفت های بیرونی،  سلامت سازمان را در دستیابی به اهداف تضمین می نماید.


حجت الاسلام والمسلمین رضاپور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران نیز دراین نشست حراست را در دستگاههای اجرایی تکیه گاه و محل اطمینان مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز برشمرد و افزود: مجموعه حراست دراین شرایط کنونی باید از دستاوردهای مادی و معنوی نظام صیانت و حراست نمایند.

وی به موضوع حجاب بعنوان یکی از سنگرهای ارزشی جامعه اسلامی اشاره کرد و با توجه به قانونی بودن این موضوع درجامعه برنظارت رعایت همه جانبه آن درادارات تاکید نموده و  تبیین دستاوردها و اقدامات دولت انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را رسالت همه دلسوزان دانست.


درادامه برارزاده مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با تشکر از میزبانی شیلات مازندران و ارائه گزارش جامع عملکرد شیلات توسط مدیرکل شیلات استان،  کسب عنوان نمونه کشوری را به دکترکریم زاده مدیرکل و مجموعه همکاران اداره کل شیلات استان تبریک گفت و تصریح نمود: با توجه به نقش مهم واحدهای مختلف ادارات کل تابعه سازمان جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی جامعه ، واحدهای حراست تمام تلاش و کوشش خود را برای حفظ دستاوردهای آنان بعمل خواهند آورد.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار