سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران بمناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر

تاریخ: 14:24:57 1402/03/02 بازدید: 156
پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران بمناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر

دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران طی پیامی؛ فرارسیدن سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس، آزدسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران متن پیام به شرح ذیل است:

"خرمشهر را خدا آزاد کرد" حضرت امام خمینی (ره)

بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار کردند.

خرمشهر به تعبیرامام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اراده خداوند آزاد شد و سپاه اسلام در مسیر فتح های بزرگ و خیره کننده قرار گرفت و ورق های زرین  ۸ سال دفاع مقدس به صحیفه تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی افزوده شد، برای همیشه به قصه ای ماندگار و جاودانه در تاریخ جانبازی و ایثارگری مردم ما بدل گشت باید تا همیشه تاریخ مورد توجه و پاسداشت ملت بزرگ ایران قرار بگیرد.


اینجانب فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت ، ایثارو پیروزی را به فرماندهی معظم کل قوا و عموم مردم شهید پرور استان و کارکنان شیلات مازندران ، خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدارو سربلندی روزافزون و برای شهدای والامقام عملیات بیت المقدس رحمت بی کران و علو درجات مسألت می‌نمایم .


                     قاسم کریم زاده
              مدیرکل شیلات مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار