سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولان شیلات مازندران در این اداره کل برگزار شد.

تاریخ: 09:27:08 1402/03/03 بازدید: 163
مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولان شیلات مازندران در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور قاسم کریم زاده مدیرکل ،معاونین وکارکنان این اداره کل و فرمانده و کارکنان یگان حفاظت منابع آبزیان استان در محل نمازخانه این اداره کل دربابلسر برگزار شد.

 

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ناصری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عملیات بیت المقدس گفت:

دشمن توطئه های مختلف را پیش گرفتند تا جلوی گسترش و نفوذ نظام اسلامی رابگیریند چرا که از حیات مجدد اسلام هراس داشتند و دراین زمینه جنگ را با تحریک صدام علیه ایران اسلامی آغاز کردند که البته این جنگ علیرغم خسارات ، دستاوردهای زیادی برای ما داشته است .

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان حضرت امام راحل(ره) که فرمود" فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش‌های اسلامی بود و خدا خرمشهر را آزاد کرد " افزود :

 فتح خرمشهر نشان‌دهنده وحدت نیروهای مسلح و اراده و عزم ملی ملت ایران برای انجام کارها بزرگ است ، در فتح خرمشهر علاوه بر مردم، سپاه بسیج و ارتش یک پارچه و متحد شدند و دشمنان را با شکست روبه‌رو کردند.

 

ناصری در ادامه خاطرنشان کرد:تنها جنگ نابرابر در تاریخ ایران که یک وجب از خاک ایران جدا نشد ، جنگ هشت سال دفاع مقدس بود.

وی عملیات بیت‌المقدس را که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد، یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های نظامی کشور در دوران دفاع مقدس دانست که با نصرت الهی و همت رزمندگان اسلام، شهر خرمشهر به دامان ایران اسلامی برگشت واین در حالی صورت گرفت که کشور در سخت‌ترین دوران تحریم‌های اقتصادی بسر می برد و چندین کشور بزرگ نیز از دشمن حمایت کردند وفتح خرمشهر موازنه جنگ و محاسبات نظامی را برهم زد .

امروز دشمن شیوه های خود رابرای ضربه زدن به نظام اسلامی راتغییر داده و به شیوه جنگ نرم روی آورده و با ایجاد فتنه و آشوب در صدد اختلاف بین مردم و نظام است که البته با درایت و هوشیاری و بصیرت مسئولان و مردم این توطئه‌ هم خنثی شد ولی باز افزایش بصیرت دینی و سیاسی برای خنثی سازی توطئه ها لازم و ضروری است.

دراین مراسم به دو نفر از فرزندان همکار شیلاتی که حائز رتبه ممتاز در مسابقه حفظ و قرائت قرآن این اداره کل شدند از طرف قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران لوح تقدیر و هدایا اهداء شد.

 

 

 

 

 

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار