سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 31 فروردین 1403

مدیرکل شیلات مازندران : هدف از اجرای طرح تعدیل ،ساماندهی و اقتصادی نمودن تعاونیهای پره است و تعطیلی هیچ تعاونی صیادی در دستور کار شیلات قرار ندارد .

تاریخ: 14:23:14 1402/03/04 بازدید: 228
 مدیرکل شیلات مازندران : هدف از اجرای طرح تعدیل ،ساماندهی و اقتصادی نمودن تعاونیهای پره است و  تعطیلی هیچ تعاونی صیادی در دستور کار شیلات قرار ندارد .

مدیرکل شیلات مازندران در جلسه با هیات مدیره تعاونی‌های صیادی پره منطقه میانکاله بهشهر گفت:

هدف از اجرای طرح تعدیل ،ساماندهی و اقتصادی نمودن تعاونیهای پره است و تعطیلی هیچ تعاونی صیادی در دستور کار شیلات قرار ندارد .

به گزارش روابط عمومي شیلات مازندران، قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران صبح امروز پنجشنبه ۴ خرداد به اتفاق کمیته طرح تعدیل ، ساماندهی و اقتصادی نمودن تعاونی‌های صیادی اداره کل شیلات مازندران در نشست و جلسه مشترک با حضور رئیس و مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های پره استان و اعضای هیات مدیره تعاونی‌های صیادی منطقه میانکاله گفت:

صیادان تعاونی‌های پره استان دارای سه مطالبه به حق، کاهش نرخ بیمه از ۲۷٪ به ۱۷٪، محاسبه شغل صیادی به عنوان شغل سخت و زیان آور ، و طرح تعدیل ، ساماندهی و اقتصادی نمودن فعالیت بودند که از سنوات گذشته پیگیریهای های متعدد در سطح ملی و استانی صورت پذیرفت که خوشبختانه در سفر سال ۱۴۰۰ ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح تعدیل، ساماندهی و اقتصادی نمودن شغل صیادان پره استان تصویب شد که بخشی از این اعتبارات تخصیص داده شده و جلسه امروز هم به منظور تصمیم گیری و هم اندیشی با تشکل‌های صیادی برگزار شده است تا نظرات و پیشنهادات تشکل‌های صیادی اخذ شود.

مدیرکل شیلات مازندران در ادامه هدف از تصویب طرح تعدیل را اقتصادی نمودن فعالیت جامعه صیادی برشمرد و افزود:

هدف طرح ، تعطیل نمودن هیچ شرکت یا فعالیت صیادان پره نبوده و شیلات مازندران با تصمیم و موافقت خود شرکت‌های تعاونی صیادی پره در صدد اجرای طرح است تا بتواند زمینه های کمک بیشتر و بهتر منابع درآمدی جامعه صیادی را فراهم نماید .

 

 

 

 

 

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار