سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 10 فروردین 1403

مدیرکل شیلات مازندران در شهرستان نوشهر اعلام کرد: فرصتهای سرمایه گذاری خوبی در پرورش ماهی در قفس دریایی در شهرستان نوشهر و چالوس وجود دارد.

تاریخ: 09:48:12 1402/03/06 بازدید: 138
مدیرکل شیلات مازندران در شهرستان نوشهر اعلام کرد: فرصتهای سرمایه گذاری خوبی در پرورش ماهی در قفس دریایی در شهرستان نوشهر و چالوس وجود دارد.

به گزارش روابط عمومي شیلات مازندران، صبح امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران باحضور در اداره شیلات شهرستان نوشهر و چالوس و نشست صمیمی با رئيس و کارکنان این اداره گفت:

 ظرفیت و توانمندی‌های خوبی در دریا و سواحل برای توسعه فعالیت‌های شیلاتی وجود دارد که باید برنامه ریزی و پیگیری جدی برای بالفعل در آوردن آنها صورت پذیرد.

 مدیرکل شیلات مازندران در ادامه با اشاره به اینکه ۸۴ فرصت سرمایه گذاری شیلاتی در استان شناسایی شده است که تقریبأ ۶۰ فرصت آن مربوط به سرمایه گذاری در طرح پرورش ماهی در قفسهای دریایی است افزود: 

 باید با جذب سرمایه گذار و حمایت از آنها در تمامی مراحل اخذ مجوزها ، تعداد قفسهای بیشتری نسبت به سنوات گذشته دراین شهرستانها ماهی دار شده و در مدار تولید آبزیان قرار گیرند.

کریم زاده به موضوع ابلاغ برنامه رشد ۸ درصدی اقتصادی پرداخت و افزود:

با افزایش تعداد سرمایه گذاران در طرحهای پرورش ماهی در قفسهای دریایی بویژه در این شهرستانها که بهترین شرایط در این زمینه دارند می توان گام‌های خوبی در دست یابی به برنامه ابلاغی برداشت که هم در افزایش تولید آبزیان ، تامین بخشی از پروتئین موردنیاز جامعه ، اشتغال و درآمدزایی بسیار موثر خواهد بود .

افزایش تولید آبزیان با جذب و حمایت از سرمایه گذاران بویژه طرح پرورش ماهی در قفسهای دریایی ، پیگیری تحقق برنامه ابلاغی اشتغال و تولید ، توسعه طرحهای کمک به تکثیر طبیعی آبزیان دریایی ، پیگیری ارایه تسهیلات به عنوان سرلوحه کار همکاران شیلات شهرستان نوشهر و چالوس توصیه های پایانی مدیرکل شیلات مازندران به رئيس و کارکنان این اداره بوده است.

 

 

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار