سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 22 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به‌مناسبت هفته قوه قضائیه

تاریخ: 18:22:40 1402/04/03 بازدید: 111
پیام تبریک مدیر کل شیلات مازندران به‌مناسبت هفته قوه قضائیه

دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران، طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

"حادثه هفتم تیر یک حادثه تلخ و غم‌انگیز و در عین حال تعیین کننده و پر فایده برای انقلاب بود."

فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)

هفتم تیر سالروز فاجعه دردناک انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و۷۲ تن از یاران وفادار امام وانقلاب، فرصت مغتنمی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه و بویژه تجلیل از بزرگ معمار دستگاه قضایی، شهید مظلوم "دکتر بهشتی" و شهیدان والامقام این عرصه است.

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران یادگار گرانسنگ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ثمره تجارب و اخلاص تمامی مدیران پر تلاش، قضات شریف و کارکنان خدومی است که در بیش از چهار دهه گذشته در اجرای عدالت و احقاق حق بر مبنای احکام نورانی اسلام عزیز و زیر سایه ولایت، نقش تاریخی خود را به خوبی ایفا کرده اند و در پرتو این تلاش‌ها و تجارب ارزنده، عدلیه امروز مامن مظلومان و ستمدیدگان است.

خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده اند که در این راه به افراد گرانقدری چون شهید آیت الله بهشتی و یاران با وفای ایشان اقتدا کرده اند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایشان، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم امر قضا به خصوص در استان مازندران ، تهنیت عرض نموده و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان از درگاه ایزدی مسألت دارم.


                                قاسم کریم زاده
                          مدیرکل شیلات مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار