سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 28 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران : ۵ شرکت و تشکل شیلاتی از استان مازندران در هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات و آبزیان در تهران حضور فعال دارند.

تاریخ: 16:22:16 1402/09/13 بازدید: 126
مدیرکل شیلات مازندران : ۵ شرکت و تشکل شیلاتی از استان مازندران در هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات و آبزیان در تهران حضور فعال دارند.

به گزارش روابط عمومی شیلات استان مازندران، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران صبح امروز دوشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۲ پس از حضور در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان ، ماهیگیری و غذاهای دریایی و بازدید از غرفه های شیلاتی نمایشگاه، نمایشگاه را بهترین فرصت برای ارتباط رودرو و مستقیم تولیدکنندگان شیلاتی با مشتریان برشمرد و گفت:

 

حضور در نمایشگاه‌ها به تولید کنندگان این فرصت را می‌دهد که با مشتریان در فضایی تعاملی در ارتباط باشند و همچنین نمایشگاه‌ها به شرکت‌ها این فرصت را برای معرفی و نمایش دادن محصولاتشان به صورت زنده و در محیطی تعاملی فراهم می‌کنند که می‌تواند به افزایش تمایل به خرید محصول منجر شود و درنتیجه به ایجاد ارتباطات تجاری جدید و بهبود روابط با شرکت‌های دیگر کمک می کند.

کریم زاده در ادامه افزود:

حضور در نمایشگاه‌ها برای معرفی محصولات یکی از راه‌های اصلی تبلیغات و بازاریابی است. 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه یکی از،رویدادهای مهم شیلاتی است تصریح کرد:

دراین رویداد نمایشگاهی ۵ واحد شیلاتی از استان مازندران شامل : اتحادیه ماهیگیران پره استان ، شرکت پرورش ماهیان خاویاری قره برون ، کارخانه تولید خوراک آبزیان مازندران ،مجتمع پرورش ماهیان زینتی ماهک ، کارخانجات تولید کنسرو اتکا قائمشهر شرکت نموده و محصولات شیلاتی تولیدی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

مدیرکل شیلات مازندران در پایان نتایج برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره ها با رویکرد ترویج فرهنگ آبزی مصرفی را موجب افزایش تقاضا برای محصولات شیلاتی و زمینه رشد تولید آبزیان در کشور و دراستان تحقق شعار سال اعلام کرد

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار