سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

تجلیل مدیرکل شیلات استان مازندران از بانوان شاغل شیلاتی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن

تاریخ: 20:45:48 1402/10/12 بازدید: 147
تجلیل مدیرکل شیلات استان مازندران از بانوان شاغل شیلاتی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن

صبح امروز سه شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل مدیریت بندر صیادی امیرآباد شهرستان بهشهر از بانوان شاغل در ادارات و مجموعه شیلات استان مازندران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در مراسمی که به منظور تجلیل از بانوان شاغل در سطح این اداره کل در سالن جلسات مدیریت بندر صیادی امیرآباد شهرستان بهشهر برگزار شد، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن و تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و مقاومت سردار سلیمانی ، به توانمندی‌های بانوان شیلات استان در امور اداری و تخصصی اشاره کرد و گفت:
زن در نگاه مکتب اسلام نقش موثری در تربیت روحی، جسمی و روانی فرزندان و جامعه را بعهده دارند و نگرش اسلام نسبت به اشتغال و شخصیت زن در جامعه ،نگرشی جامعه و کامل است و در این زمینه تفاوتی بین مرد و زن نیست و نگاه ما در جامعه ، جایگاه ارزشی ، مکتبی و انسانی است که  برای مقام زن قائل هستیم. 

مدیرکل شیلات مازندران درادامه ضمن تسلیت، از تلاش‌ها و زحمات بانوان شاغل شیلاتی در بخش‌های مختلف اداری و تخصصی تقدیر کرد و ادامه داد: تمام خوبی ها و ارزشها که در روح یک انسان قرار گرفته است در وجود حضرت زهرا (ع) وجود دارد که این ارزش‌ها به الگویی جهانی تبدیل شده است .

کریم زاده ضمن اشاره به نقش بانوان و مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس و مادران شهدای مدافع حرم گفت: این مادران با از خودگذشتگی و روح بزرگ خود ثمره و عصاره زندگی خود را برای  آرامش ما تقدیم کردند .

قبل از بیان مدیرکل شیلات مازندران بانوان شاغل شیلاتی باتشکر از توجه و التفات ویژه مدیرکل شیلات استان به امور اداري و رفاهی تقدیر نمودند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایای مادی و معنوی از تلاش‌ها و کوشش بانوان شاغل شیلاتی ( بانوی نمونه و تاثیر گذار)  در جهت دست یابی به تحقق اهداف شیلاتی تقدیرو تشکر کرد.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار