سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات مازندران در نشست با کارکنان امور اداری تاکید کرد: مدیریت قوی و موثر مجموعه بخش امور اداری در افزایش بهره وری و رضایت کارکنان موثر است.

تاریخ: 09:33:35 1402/11/24 بازدید: 135
مدیرکل شیلات مازندران در نشست با کارکنان امور اداری تاکید کرد: مدیریت قوی و موثر مجموعه بخش امور اداری در افزایش       بهره وری و رضایت کارکنان موثر است.

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، صبح امروز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ ، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران در نشست صمیمی با مجموعه‌ کارکنان امور اداری ، پشتیبانی و رفاه این اداره کل ،اقدامات و عملکرد این اداره را در طول سال جاری مورد بررسی و هم اندیشی قراردادند.

دراین جلسه سرکارخانم زهرا غلامرضا زاده مدير اموراداری ،رفاه و پشتیبانی این اداره کل ‌گزارش از اقدامات و عملکرد مجموعه را ارائه دادند، سپس هریک از کارکنان این اداره نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود انجام امور ارائه نمودند.

دکتر کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران سرمایه اصلی هر سازمان را نیروی انسانی آن سازمان اعلام کرد و وظیفه این اداره و مجموعه نیروی آنرا در برنامه ریزی ، هماهنگی و هدایت مجموعه وسیعی از خدمات مهم برشمرد که در پیشبرد و موفقیت هرچه بهتر اهداف سازمانی موثر است.

 مدیرکل شیلات مازندران در ادامه افزود :

 نظارت بر رعایت شدن استانداردها و قوانین در جذب نیروی جدید در سازمان ، الگوهای مصرف انرژی و نحوه استفاده از فناوری و تجهیزات اداری، ذخیره‌سازی و توزیع لوازم و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف اطمینان از رعایت شدن استانداردهای ایمنی و سلامت در محیط کار،انجام امور کارکنان مانند امور استخدامی، امور داخل سازمانی (ترفیع، جابجایی، پاداش، تنبیه، مرخصی و...)، ارزیابی عملکرد، امور بیمه و وام که در محدوده فعالیتی این اداره است در افزایش و یا کاهش میزان بهره وری و رضایت کارکنان موثر برشمرد .

 

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار