سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403

به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان جلسه ملاقات مردمی مدیرکل شیلات مازندران با شهروندان و بهره برداران شیلاتی برگزارگردید

تاریخ: 13:54:52 1402/12/22 بازدید: 149
به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان جلسه ملاقات مردمی مدیرکل شیلات مازندران با شهروندان و بهره برداران شیلاتی برگزارگردید

جلسه ملاقات مردمی دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مستقیم به مشکلات شهروندان و بهره برداران شیلاتی برگزار شد. 



به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، امروز سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ جلسه ملاقات مردمی مدیر کل شیلات مازندران در راستای دیدار چهره به چهره، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان و بهره برداران شیلاتی در حوزه های مختلف صید و صیادی، آبزی پروری ، اشتغال و ... در دفتر مدیرکل در بابلسر برگزار شد.

مدیر کل شیلات مازندران گفت: به منظور افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و حل مسائل و مشکلات بهره برداران شیلاتی ملاقات عمومی بدون واسطه با مراجعین انجام می شود.


گفتنی است برنامه ملاقات مردمی با شهروندان هر هفته روزهای سه شنبه در محل دفتر مدیرکل شیلات مازندران دربابلسر برگزار می گردد که در این دیدارها، مسائل و مشکلات از سوی مراجعه کنندگان و بهره برداران شیلاتی مطرح و پس از بررسی این موارد توسط مدیرکل شیلات مازندران، دستورات لازم جهت رفع مشکلات و حصول نتیجه مطلوب صادر می شود.
 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار