سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

نشست مشترک مدیر کل شیلات مازندران و فرماندار شهرستان بابلسر درزمینه استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل اسکله بندرصیادی بابلسر

تاریخ: 13:59:03 1403/01/16 بازدید: 82
نشست مشترک مدیر کل شیلات مازندران و فرماندار شهرستان بابلسر درزمینه استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل اسکله بندرصیادی بابلسر

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، صبح امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ جلسه ای با حضور مدیرکل شیلات مازندران،  فرماندار شهرستان بابلسر،  فعالان اقتصادی شهرستان بابلسر و معاونین شیلاتی درخصوص استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های بندرصیادی بابلسر درزمینه گردشگری، تفریحی و توریستی دردفتر مدیرکل شیلات برگزارگردید.

  دراین نشست قاسم کریم زاده مدیر کل شیلات مازندران گفت: دراستان مازندران دوبندر صیادی در شهرستان‌های امیرآباد و بابلسر وجود دارد که تعداد ۴۴ فروند شناور صیادی با جمعیت بیش از ۴۰۰ نفر از طریق صید کیلکا ماهیان امرار معاش می‌نمایند که از لحاظ تامین بخشی از پروتئین‌ جامعه ، اشتغال و درآمد زایی نقش مهمی ایفا می‌نماید.

وی درادامه افزود: ماهیت اصلی بندر بابلسر در اولویت اول، بحث صید و صیادی ، دوم اسکله پشتیبانی پرورش ماهی در قفس های دریایی و سوم گردشگری، تفریحی و توریستی می باشد.

کریم زاده درپایان با اشاره به این مطلب که  بندر صیادی بابلسر موقعیت توریستی و گردشگری ویژه ای دارند، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه گردشگری در قالب کشتی های مسافربری و ... و جذب توریسم و گردشگر اعم از داخلی و خارجی افزایش اشتغال و رونق اقتصادی خوبی را دراین شهرستان بهمراه داشته باشیم.

دراین نشست فرماندار شهرستان بابلسر با اشاره به ظرفیت های بالقوه و بالفعل این شهرستان و همچنین توسعه اقتصاد دریا محور، بر استفاده بهینه از ظرفیت های بندر بابلسر بصورت تلفیقی اعم از صیادی و مسافربری گردشگری تاکید نمود.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار