سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

دعوت مدیرکل شیلات استان مازندران از تلاشگران عرصه شیلاتی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

تاریخ: 20:33:42 1403/01/16 بازدید: 70
دعوت مدیرکل شیلات استان مازندران از تلاشگران عرصه شیلاتی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

 دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران ،طی پیامی از کارکنان اداره کل شیلات استان، اتحادیه‌ها و تشکل‌های صیادی و بهره برداران شیلاتی مازندران و عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت به عمل آورد.



به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران متن پیام به شرح زیر است:


                                                   بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ


بیت المقدس سرزمین نبوت و خاستگاه نور و روز قدس روز حیات اسلام و روز تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین و حمایت از مظلومان عالم است.

آزادگان عالم در روز قدس با اراده خود موجی تازه به نهضت بیداری جهانی می دمند و بر دلهای حق طلبان نوری از جنس امید می بخشند.

روز قدس روز اسلام، روز وحدت و روز فریاد مسلمانان جهان است برای آزادی مردم فلسطین که در ظلمی آشکار رنج آوارگی، نسل کشی، زندان و شکنجه، جنگ و مصائب تلخ و تکراری را متحمل شده اند.

 پیام روز قدس، محو اسرائیل از منطقه است. پیام روز قدس این است که مسلمانان تا نابودى اسرائیل دست از مبارزه و جهاد بر نمى‌دارند و آماده هر نوع قربانى هستند.

 بر همین اساس است که امام راحل عظیم الشأن مان فرمودند: «اسرائیل بایستى از صحنه روزگار محو شود».جمعه پایانی ماه ضیافت الهی و بهار نزول قرآن با تدبیر حکیمانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی به نام روز جهانی قدس نام گذاری شده است .

امروز اهمیت گرامی داشت روز قدس بیشتر از همیشه بوده و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از گذشته به یاری مردم مقاوم و مظلوم فلسطین بروند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیر و برکت رمضان و با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی از مجموعه کارکنان اداره کل شیلات استان مازندران ، تشکل‌ها و اتحادیه شیلاتی در شرایط حساس کنونی در منطقه خاورمیانه دعوت بعمل می آید با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام و هم صدا با مردم شجاع و غیرتمند این دیار در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده خود شعار «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا » را سرخواهیم داد تا در یاری از مظلومان همچون گذشته با الهام گرفتن از آموزه‌های مترقی اسلام، با وحدت و انسجام با گام‌های استوار و فریادرسای خود، «آزادی قدس شریف» را فریاد بزنند.

شرکت در راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت با رهبر انقلاب اسلامی است، و مردم ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی بار دیگر به جهان ثابت خواهند کرد که در کنار رهبری عزیز و این انقلاب شکوهمند هستند. به امید رهایی کامل قدس عزیز و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم.



            قاسم کریم زاده
  مدیرکل شیلات استان مازندران
 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار