سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

مدیرکل شیلات استان مازندران درنشست با کارکنان معاونت صید و بنادر ماهیگیری تاکید کرد: برنامه ریزی لازم دراجرای عملیاتی تحقق شعارسال ۱۴۰۳ ( جهش تولید با مشارکت مردم ) اتخاذ گردد.

تاریخ: 16:11:34 1403/02/03 بازدید: 85
مدیرکل شیلات استان مازندران درنشست با کارکنان معاونت صید و بنادر ماهیگیری تاکید کرد: برنامه ریزی لازم دراجرای عملیاتی تحقق شعارسال ۱۴۰۳ ( جهش تولید با مشارکت مردم ) اتخاذ گردد.

به گزارش روابط عمومي شیلات استان مازندران، صبح امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در نشست با کارکنان معاونت صید و بنادرماهیگیری این اداره کل آخرین فعالیتها و عملکرد این معاونت را مورد بررسی و هم اندیشی قرار دادند.

 دراین جلسه کارشناسان این معاونت اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته شده درزمینه های ارائه خدمات به صیادان، اجرای طرح کمک به تکثیر طبیعی آبزیان با مشارکت جامعه صیادی ، ارائه تسهیلات ، حامل‌های انرژی، طرح پرورش ماهی درقفسهای دریایی با مشارکت و سرمایه گذاری جامعه صیادی را بیان نمودند.

در ادامه عباس اسماعیلی ملا معاون صید و بنادر ماهیگیری در جمع بندی اقدامات ، روند پیشرفت امور مربوط به این معاونت را مطلوب توصیف کرد و هدایت و رهنمودهای مدیرکل شیلات مازندران در پیشبرد فعالیتها تقدیر و تشکر نمود.

مدیرکل شیلات استان مازندران ضمن جمع بندی موضوعات مطروحه در این نشست با اشاره به نام‌گذاری سال جاری سال" جهش تولید با مشارکت مردم  " ازسوی مقام معظم رهبری، "منشور راهبردي تحول كشاورزي"  و ترسيم نقشه راه توسط وزارت جهاد كشاورزي و همچنین تبیین برنامه عملیاتی معاونت صید و بنادر ماهیگیری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه رشد تولید ،گفت:  اجرای طرح کمک به تکثیر طبیعی آبزیان دریایی و همچنین طرح پرورش ماهی در قفسهای دریایی با مشارکت تشکل‌های صیادی پره از موضوعات مهم و جز برنامه عملیاتی این معاونت درسال پیش رو درزمینه افزایش و رشد تولید می باشد.


وی درادامه افزود: درسال گذشته شیلات استان در جهت دستیابی به اهداف تولید ، اشتغال ، برنامه ریزی درجهت اجرای دقیق  طرح کمک به تکثیر طبیعی اعم از آماده سازی استخر، ذخیره سازی مولدین ، مدیریت لارو ماهی و درنهایت رهاسازی بچه ماهیان دررودخانه های مهم شیلاتی و نیز ارائه‌ تسهیلات به بهره برداران گام‌های خوبی برداشته و اگر امروز جایگاه شیلات استان مازندران در کشور ودر شاخص رشد اقتصادی استان بالاست ، مرهون برنامه ریزی و هدایت و نظارتی است که به طور مستمر ازسوی اداره کل شیلات استان صورت پذیرفته است.


کریم زاده در پایان با تشکر از مشارکت فعال تشکل‌های صیادی پره در احداث استخر تکثیر طبیعی آبزیان در اراضی جایگاهها، تامین مولدین ، وسایل نقلیه انتقال مولدین و بچه‌ ماهیان تکثیری ، از مجموعه نیروهای این معاونت خواست اجرا و عملیاتی نمودن این طرح را در اولویت کاری خود قرار دهند.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار