سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

پیام تبریک مدیر کل شیلات استان مازندران به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) ، آغاز دهه کرامت و روز دختر

تاریخ: 20:14:58 1403/02/20 بازدید: 123
پیام تبریک مدیر کل شیلات استان مازندران به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) ، آغاز دهه کرامت و روز دختر

به گزارش روابط عمومی شیلات استان مازندران، دکتر قاسم کریم زاده  مدیرکل شیلات استان مازندران با صدورپیامی اول ذی القعده ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) ،روز دختر و آغاز دهه نورانی کرامت را تبریک گفت.

درمتن این پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اول ذیقعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت می‌باشد که ملت ایران  به وجود پاک آن بانوی بافضیلت مفتخر شده  و قرن هاست مآمن تشنگان معارف الهی است.

این دهه فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ کرامت است تا با آشنایی و بهره‌مندی از مشی و سیره ائمه هدی به ویژه امام هشتم شیعیان حضرت علی‌ ابن موسی‌الرضا (ع) و کریمه این خاندان حضرت فاطمه معصومه (س) جامعه‌ای سرشاراز خوبی‌ها و زیبایی‌ها داشته باشیم

 بی شک دختران امروز و مادران فردا که نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س) و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل های آینده گام بر می دارند.

 اینجانب ولادت خجسته حضرت فاطمه معصومه(س)، کریمه اهل بیت(ص)، بانوی کرامت و مظهر فضایل که به عنوان روز دختر نامگذاری شده است را به عموم شیعیان ،کارکنان و جامعه شیلاتی و بویژه خواهران شاغل اداره کل شیلات استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 امید است دختران جامعه‌ی اسلامی از سیره و روش زندگانی این بانوی عفیفه که به اسطوره علم و عفاف لقب گرفته است سرمشق گرفته تا الگوپذیری از این بانوی بزرگوار زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران نوجوان و جوان مارا فراهم سازد.


          قاسم کریم زاده
مدیر کل شیلات استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار