سال 1403: جهش تولید با مشارکت مردم

English امروز: یکشنبه 27 خرداد 1403

پیام مدیر کل شیلات استان مازندران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

تاریخ: 20:50:03 1403/03/03 بازدید: 38
پیام مدیر کل شیلات استان مازندران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران ، در متن پیام دکتر قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات استان مازندران آمده است :

بسمه تعالی

"خرمشهر را خدا آزاد کرد" حضرت امام خمینی (ره)

حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پراز حماسه ایران اسلامی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار کردند.


سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.



اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به مردم عزیز ایران اسلام بخصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و جامعه شیلاتی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.


           قاسم کریم زاده
مدیر کل شیلات استان مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار