سال 1403: جهش تولید با مشارکت مردم

English امروز: شنبه 6 مرداد 1403

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، قاسم کریم زاده مدیر کل شیلات استان مازندران طی پیامی، فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و تولید تبریک گفت.

تاریخ: 18:59:19 1403/03/21 بازدید: 58
به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران، قاسم کریم زاده مدیر کل  شیلات استان  مازندران طی پیامی، فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و تولید تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله رحمن الرحیم

نيكوترين كارها كاشتن كشت است، كه نيكوكار و بدكار از آن مى‏خورند... و ددها و پرندگان از آن بهره مى‏برند.        کافی 5 / 260 ح5

جهاد سازندگی از جمله اولین نهادهای انقلابی بود که به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مردم محروم و کمک به  توسعه مناطق روستایی پا به عرصه حیات گذاشت.
 
فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی (21-27 خرداد ماه ) که مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس جهاد سازندگی است، این هفته فرصت مناسبی است تا با مرور بر تجارب به دست آمده و تبیین پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها در جهت جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی .

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی ، این ایام فرخنده را به تمامی فعالان عرصه شیلاتی و  تلاشگران این حوزه اعم از صیادان سخت کوش، پرورش دهندگان و تولید کنندگان خستگی ناپذیر، کارشناسان و متخصصان و همکاران عزیز  صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، رجای واثق دارم که با گسترش فرهنگ و روحیه‌ی جهادی نیل به اهداف عالیه نظام در این حوزه محقق خواهد شد.

قاسم کریم زاده
مدیر کل شیلات مازندران

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار