سال 1403: جهش تولید با مشارکت مردم

English امروز: سه شنبه 1 آبان 1403

بازدید مدیر کل شیلات استان مازندران باتفاق اعضای شورا ی منطقه ۳کشوراز آب بندان دو منظوره در شهرستان بابل

تاریخ: 21:22:10 1403/04/17 بازدید: 171
بازدید مدیر کل شیلات استان مازندران   باتفاق  اعضای شورا ی منطقه  ۳کشوراز آب بندان دو منظوره در شهرستان بابل

به گزارش روابط عمومي اداره کل  شیلات استان  مازندران ظهر  امروز یکشنبه ۱۷تیر ماه ۱۴۰۳ مدیرکل شیلات استان مازندران  باتفاق  مدیر  شیلات و امور آبزیان استان تهران  ،مدیر  شیلات و امور آبزیان استان البرز  ،مدیر  شیلات و امور آبزیان استان قزوین ، دبیر شورای منطقه ۳ کشور ( استان مرکزی)  از آب بندان دومنظوره  در شهرستان بابل بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید مدیر کل شیلات استان مازندران گفت: در سطح اداره کل شیلات مازندران حدود ۳۹۰۰ واحد آبزی پروری وجود دارد  که سالانه میزان تولید آن بیش از ۱۰۷ هزار تن می باشد که ارزش اقتصادی آن بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان می باشد .
از طرفی در سطح استان مازندران حدود ۳۳۰۰ واحد گرمابی وجود دارد که میزان تولید آن بیش از ۸۵هزار تن بوده که ارزش اقتصادی آن ۹ هزار میلیارد تومان می باشد . که از این ۳۳۰۰واحد گرمابی حدود ۵۳۱ واحد آن آب بندان با مساحتی حدود ۱۲۰۰۰هکتار وبا حجم آبگیری حدود ۲۰۴ میلیون متر مکعب می باشد که سالانه بیش از ۶۰ هزار تن میزان تولید گرمابی از این آب بندان ها میباشد که تعدادی از این آب بندان ها به صورت دو منظوره می باشد .

مدیر کل شیلات استان مازندران در ادامه تاکیدکرد: باید طوری برنامه ریزی نماییم که از این ظرفیت آب بندان ها حداکثر استفاده را در این راستا ببریم تا از این طریق علاوه بر اشتغال زایی و درآمد زایی بخشی از پروتئین جامعه نیز تامین گردد.

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار