سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: جمعه 28 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم سوم خرداد روز مقاومت ، ایثار و پیروزی دراداره کل شیلات مازندران

تاریخ: 10:27:48 1396/03/03 بازدید: 769
برگزاری مراسم سوم خرداد روز مقاومت ، ایثار و پیروزی دراداره کل شیلات مازندران

 


 به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان مازندران، مراسم سالروز فتح خرمشهر باحضور مدیرکل شیلات استان و کارکنان درسالن اجتماعات این اداره کل در بابلسر برگزارگردید.                دراین مراسم حجت الاسلام طلابیان با اشاره به موقعیت زمانی، چگونگی اشغال خرمشهر به دست نیروهای عراقی ، خیانت برخی از مسئولین وقت ( بنی صدر) و نیز کمبود امکانات دفاعی علیرغم دفاع جانانه رزمندگان را دو عامل مهم در سقوط خرمشهر دانست .

وی درادامه افزود: هدایت و رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و نیز روحیات ایثارو مقاومت رزمندگان اسلام دشمن را باتوجه به حمایت همه جانبه تمامی حامیان وقت به عقب راند و خرمشهر درچنین روزی فتح و به آغوش ایران اسلامی برگشت.

طلابیان تصریح کرد : امروز با توجه به تغییرشرایط ، شیوه ها و نقشه دشمن ازحالت جنگ سخت به سمت جنگ نرم و نفوذ در داخل تبدیل شد و دشمن درصدد دلسرد کردن مردم و مسئولین نظام است که همین امر اقتضاء می کند همه ما بادقت نظر، حرکات دشمن رازیر نظر بگیریم. و با حفظ روحیه ایثارو مقاومت، وحدت و صبرو شکیبایی ، همدلی و پرهیز از نزاع و داشتن ثبات قدمی در کارها و اطاعت از مقام معظم رهبری باید با نقشه ها و حیله های دشمن مقابله کرد. دراین مراسم ازچند تن از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شیلاتی تجلیل شد.

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار