23:17:43 1398/10/28 سند راهبرد مشارکت

- این سازمان کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه‌ها، آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق پورتال الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به انتقال آنها به دستگاه‌های بالا دستی اقدام می‌نماید.
- کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادهای خود را از طریق سامانه‌ "ارسال شکایات مردمی" و بخش نظرات  که تحت همین عنوان در پورتال اداره کل قرار داده ‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در در اسرع وقت اعلام می‌گردد.
- شهروندان می‌توانند از طریق بخش "ارتباط مستقیم با مدیر کل شیلات استان مازندران" که تحت همین عنوان در پورتال سازمان قرار دارد، درخواست‌های خود را مطرح نمایند.
- شهروندان می‌توانند از طریق منو "ارتباط با ما"، شماره تلفن، پست الکترونیکی  و از این طریق با اداره کل ارتباط برقرار نمایند.
0

رفتن به بالای صفحه