سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

"شیلات مازندران غرفه برتر نمایشگاه سیمای امید به مناسبت هفته دولت"

تاریخ: 18:21:05 1395/06/15 بازدید: 671
"شیلات مازندران غرفه برتر نمایشگاه سیمای امید به مناسبت هفته دولت"










افتتاح نمایشگاه سیمای امیدباحضوراستاندارمازندران




به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان مازندران، نمایشگاه استانی سیمای امید به مناسبت هفته دولت از دوم شهریور تا هشتم شهریور در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری برپا شد.

 دکتریونسی بااشاره به  حضور فعال دستگاه ها در نمایشگاه سیمای امید، خدمات شیلات مازندران راارزنده دانست،و از زحمات دست اندرکاران این مجموعه قدردانی کرد و اظهار داشت: 

50درصدصیدانواع ماهیان دریایی  دربین استانهای شمالی درمازندران صورت می پذیرد.

علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در مراسم پایانی نمایشگاه سیمای امید مازندران در ساری گفت : سازندگی کشور مشروط به همدلی و کمک آحاد مردم است و امروز به تصویر کشیدن دستاوردهای دستگاههای اجرایی دولت را از مظلومیت رسانه ای خارج کرده است
دکتریونسی بااشاره به  حضور فعال دستگاه ها در نمایشگاه سیمای امید،  خدمات شیلات مازندران راارزنده دانست،واز زحمات دست اندرکاران این مجموعه قدردانی کرد و اظهار داشت: 
50 درصد صیدانواع ماهیان دریایی دربین استانهای شمالی درمازندران صورت می پذیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد:کسب متوالی جایگاه اول تولیدآبزیان پرورشی با20درصدتولید درکشور از افتخارات شیلات مازندران است
معاون سیاسی استاندار مازندران هم چنین خدمات دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته را کم نظیر توصیف کرد و گفت : هفته دولت فرصت مناسبی بود تا تنها گوشه ای از این خدمات که به دور از جنجال و هیاهوی تبلیغاتی و منت گذاری به مردم ارائه شد ، نمایان شود .
دکتررستمی، مدیرکل شیلات استان مازندران در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: درسه سال دولت تدبیروامید، انواع آبزیان به میزان 24899تن به ارزش 107میلیون دلار ازاستان مازندران به کشورهای مختلف صادرشد
وی افزود: 800 میلیارد ریال برای بخش های مختلف آبزی پروری دولت یازدهم در مازندران سرمایه گذاری شد.
حسینعلی رستمی با اشاره به افزایش تولید ماهیان گرمابی و سردآبی، صید و فرآوری ماهیان، ادامه داد :درطی سالهای 92لغایت1394 بیش از 150 هزار تن ماهیان گرمابی و بیش از 53 هزار تن ماهیان سردآبی  تولید و در بازارهای مصرف  عرضه شد . 
دکتررستمی درادامه ،میزان صادرات خاویارپرورشی درطی سه سال( 92لغایت1394 )رایک هزاروششصدو51کیلوگرم اعلام کرد.
وی تصریح کرد : صادرات 24هزار و 899تن انواع آبزیان از دیگر دستاوردهای سرمایه گذاری دردولت تدبیروامید،در حوزه شیلات مازندران است .
رستمی هدفگذاری صادراتی آبزیان مازندران را در سال جاری به میزان بیش از24
 میلیون دلار به کشورهای اروپایی و آسیای میانه اعلام کرد و گفت که هم اکنون یازده هزار و 300 نفر در بخش های مختلف آبزی پروری ، تولیدی و فرآوری شیلات استان به صورت مستقیم فعالیت دارند .
وی ادامه داد : بیش از 66 هزار تن انواع ماهیان استخوانی سفید، کفال ،کپور و کیلکا در دریای مازندران در سه سال اخیر صید و روانه بازار مصرف شد .

در پایان این مراسم از مدیران کل سه دستگاه برتر این نمایشگاه به ترتیب آموزش و پرورش، شیلات و دانشگاه علوم پزشکی مازندران قدر دانی شد.


در  متن تقدیر نامه آمده است؛

برادر گرامی جناب حسینعلی رستمی

مدیر کل شیلات استان مازندران

سلام علیکم؛

بدینوسیله از تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان که برنامه ریزی دقیق و با جدیت برای بیان عملکرد سه ساله آن دستگاه اهتمام  داشته اید و غرفه آن دستگاه در نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت تدبیر وامید با عنوان سیمای امید در هفته دولت به عنوان غرفه برتر برگزیده شده است صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.

امید است با اتکال به خداوند سبحان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر وامید بیش از پیش موفق و موید باشید.

از خداوند سبحان توفیق خدمت بیش تر و موثر به مردم ولایتمدار مازندران را مسئلت داریم.

Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار