سال 1402: مهار تورم، رشد تولید

English امروز: شنبه 15 اردیبهشت 1403

رئیس گروه ترویج شیلات مازندران خبرداد : "برگزاری دوره آموزشی نقش مکانیزاسیون درآبزی پروری در شهرستان تنکابن "

تاریخ: 13:28:03 1395/11/13 بازدید: 684
رئیس گروه ترویج شیلات مازندران خبرداد : "برگزاری  دوره آموزشی نقش مکانیزاسیون درآبزی پروری در شهرستان تنکابن "

به گزارش روابط عمومی شیلات مازندران،سیّد ولی اله صالحی رئیس گروه ترویج شیلات مازندران در نشست با آبزی پروان اظهار داشت : روند رو به رشد آبزی پروری و درنتیجه آن رویکرد استفاده از تجهیزات مرتبط با پرورش آبزیان برای تولید با کیفیت و کمیت موجب شده تا آموزش های ویژه آبزی پروران درجهت موضوعات تخصصی و کاربردی دردستورکارقرارگیرد .

وی در ادامه بیان داشت : مکانیزه نمودن مزارع آبزیان ، افزایش تولید در واحد سطح و ارتقاء بهره وری از سیاست های راهبردی شیلات مازندران می باشد و توسعه مکانیزاسیون علاوه بر افزایش تولید موجب ارتقاء کیفیت محصول شده و به دنبال آن توسعه پایدار را به همراه دارد.

صالحی میر با بیان این مطالب به برگزاری یک دوره آموزشی اشاره کرد و گفت : این دوره  با حضور دکترغروری مدرس دوره وحضورتعداد70 نفر ازکارشناسان و آبزی پروران و با مشارکت شرکت هوایاردرشهرستان تنکابن برگزارگردید .

وی درادمه افزود : معرفی دستگاه اکسیژن ساز خالص و ظرفیت های موجود ، تأثیر اکسیژن درپرورش ماهیان سردآبی ، افزایش تولید درواحد حجم ، مطلوب نمودن ضریب تبدیل غذایی ، امنیت تولید و توسعه پایداردرپرورش آبزیان و افزایش بهره وری و توجیه اقتصادی از موارد ارائه شده دراین دوره آموزشی بوده است .

 

پیوست: دانلود
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left

سایر اخبار